Третій рік поспіль кафедра стає призером університетського конкурсу педагогічних інновацій

Якісне навчання студентів є пріоритетним напрямком роботи кафедри ФТЕСМ. З цією метою викладачі кафедри вивчають передовий досвід світових лідерів освіти зі спеціальності “Терапія та реабілітація” з метою впровадження інновацій в педагогічний процес. Навчання на основі передового досвіду дозволяє оптимальним чином використовувати час студентів на отримання знань вкрай необхідних в подальшій самостійній діяльності.
 
Згідно наказу ректора СумДУ Василя Карпуші №1212-I вiд 18.12.2024 року проєкт викладачів кафедри проф. Юрія Атамана, доц. Ситник О.А. та доц. Бріжатої І.А. посів друге місце в університетському конкурсі “Педагогічні інновації – 2024”. Назва проєкту “Науково-орієнтований метод навчання студентів спеціальності 227 Терапія та реабілітація, як невід’ємна складова практичної діяльності фізичного терапевта, заснованої на доказах”. Впровадження навчання через дослідження дозволяє здобувачам навчатися в умовах наближених до реальних, при цьому використовуючи при плануванні втручань науково-обгрунтований підхід з врахуванням результатів самостійних досліджень. Зазначена методика навчання широко використовується в передових академічних установах, зокрема з таким досвідом протягом 2-місячного візиту до університету Ліверпуля (Великобританія) ознайомився зав. кафедри ФТЕСМ.
 
Нажаль, умови, що склалися в державі під час війни зумовлюють численні виклики для фізичної терапії, які полягають в тому числі і в тому, що відсутня відповідна доказова база для реабілітації поранень зумовлених сучасною зброєю. Навчаючись в реальних умовах відділень студенти мають змогу формувати власні спостереження, при цьому одночасно навчаючись і проводячи наукові дослідження.